Kan du flera ord för folk som du?
Här är alla jag kan:
ENFALDIG, STUPID, OBEGÅVAD, TRÅNGHUVAD, OBSVÄRLIGT OBEÅVAD, KNÄPP, BAKOM FLÖTET, OINTELLIGENT, INSKRÄNKT, KORKAD, SPEJSAD, RUBBAD, URBLÅST, BLÅST, PUCKO, KOKO, HELT VÄCK, KÖRD, PUNDIG, KNASIG, TOKIG,NOSKIG, IQ-BEFRIAD, PANTAD, BOMBAD, BENG, BÄNG, FLÄNG, HJÄRNDÖD, RUDIS, ÅSNEAKTIG, TJOCKSKALLIG, BEFÄNGD, FÖRVÄND, ABDERITISK, BARNSLIG, NAIV, LARVIG, FÅNIG, LÖJLIG; OFÖRNUFTIG, OFÖRSTÅNDIG, OKLOK, OBETÄNKSAM, OMDÖMESLÖS, KLANTIG; TRÖG, TRÖGFATTAD, TRÖGTÄNKT, OLÄRAKTIG, FÖRARGLIG, FÖRTRETLIG, RETSAM, TRÅKIG ... Ops, glömde PATETISK.
28 mars 2008
Kan du flera ord?
27 mars 2008
TJÄNA PENGAR GENOM ATT FÅ REKLAM TILL DIN EMAIL!
Jupp, det är sant. Nu kan du tjäna pengar genom att få reklam till din email. Du bestämmer hur ofta reklam ska komma, när, hur, och vilken reklam. Du kan få den till olika emailadresser också!
Klicka här för att regritsera dig!
26 mars 2008
Vet att du vill klicka. Vet.
Ha, bara idioter klickar. Eller, nej, för att jag klickade. Så, grymma klickar. Hur mycket jag än varna dig vet jag att du kommer att klicka.
KLICKA INTE HÄR!
25 mars 2008
Så nu kommer vi upp i grejjer.
Nu har jag blivit godkänd! Yes! Bytet från jojjes.webb.se till jojjes.com är godkänt! Och kul är det.
nån gång i sommar kommer jag kunna få använda jojjes.com och sätta mina 4 servrar på
domänet. Den 6/6 kommer jag åka till Colombia (2 visit my father) som jag inte sett på typ
5 år, så då kommer jag inte kunna skriva, men en dag kan ni väl stå ut med, eller hur?
Ville säga att Adobe Photoshop CS4 a.k.a. "Stonehenge" nu finns som torrent!
Helt sjukt.
Här är minovas torrent för ADOBE PHOTOSHOP CS4 "STONEHENG"
Och TPB's Photoshop CS3 Extended
Och med det avslutar jag (kanske) dagens bloggande. Tack för mig!
24 mars 2008
Tillbaka från Bryssel.
Så nu är jag hemma. Hemma från Bryssel, från Belgien, från världens mest avgasförorenade stad. Såväl nya som gamla vänner träffade jag på, och lite flums och klunk blev det. Där provade jag även äkta - och då menar jag äkta rysk vodka, med lite socker och citron nerpumpad i Coca-Cola. Inte tokigt, nej, inte, dit ska man ju åka. Fast nu erkänner jag faktis att Finland var bättre. Mer, större, skönare, - helt enkelt bättre. Och närmre. Jag var ju i Finland i julas, och som en del vet, blev det lite vilt därborta, öh, ja. Men jag skriver nog lite senrae, eller imorrn, FOR SO LONG SUKKERS!
23 mars 2008
Nu kan du tjäna pengar på att få reklam till din email. Om du rekryterar folk, får du även pengar på de klick, de gör. Om du rekyterar 20 pers, och de får 5 mail i veckan har du redan 50 spänn första månades! Klicka på länken HÄR för att regristera dig! Kan nog vara det bästa sättet att tjäna pengar på nätet utan att behöva röra ett finger. Ses!
Har verkligen inte tid att skriva.
Jupp, titeln säger allt, jag letar efter en Skribent! Kontakta mig, du kan tjäna pengar på affilate.
21 mars 2008
Serven nere
Nu kommer min server (SE3HJOJJES) ligga nere ett tag inför ett processorbyte. Men jag kommer fortfarande kunna blogga!
17 mars 2008
Film är bäst när det är gratis!
På nån vecka tjänar du ihop tillräckligt många poäng för en biobiljett. Det var i alla fall det jag gjorde. När samlar du ihop poäng, som smslandet.se fast i form av att utlösa det som biobiljetter. Bästa sättet att gå på bio. Gratis, enkelt och skitlätt. Här har ni, världens grymmaste sätt. Bli medlem så stödjer du också min blogg. §§ .
15 mars 2008
Fortfarande - Skribent?
Behöver lite omväxling. Har fortfarande inte hört av mig av någon. Nån som har lust att skriva här, när jag glömmer? Skicka mig ett mail, klicka på brev-ikonen här nere.
Om länken inte funkar:
Budson - Kul grejj
Här kommer en kul sak jag hittade på nätet. Budson. Det är en auktionssida där den med lägst och unikaste budet vinner. Om jag sätter ett bud på 37 kr på en Sony Ericsson, och det är det lägsta unika budet, får jag behålla mobilen. Att sätta bud kostar ungefär nån 10-15 spänn. Lycka till!
Vad sägs som en full HD-TV (42") för 36 kronor?
Se alla avslutade bud här:
AVSLUTADE BUD
Ny reklam satt på sidan
Jag hatar att göra detta, men måste. Snart ska jag köpa domänen http://jojjes.com samt http://www.jojjes.com. Reklamen går såklart efter viktiga punkter i sidpanelen, så som länkar, blogginlägg, nyheter med mera. Ska se om jag kan skära ner lite på reklamen. Stöd mig, genom att, du vet vad, klicka.
14 mars 2008
INGEN CHRIS BROWN KONSERT.
Nej, jag vann ingen Chris Brown-biljett via The Voice. Riktigt konstigt, jag som trodde jag skulle vinna! (?). Inte heller blev det nån bio. Jag får helt enkelt nöja mig med en nykter hemmakväll med chips och coca cola, samtidigt som jag tittar på "National Treseaure" (för femhundradesjuttionde gången).
NATIONAL TREASURE - IKVÄLL KLOCKAN 21 PÅ KANAL 5.
Är jag bara inte alltid sjuk?
KUKFITTASKOLA
Igår kväll fick jag en sur mage, med halsbränna och sura uppstötningar. Riktigt sura. Kom bara inte ihåg namnet på den där halsbränna-medicinen som visas på reklam hela tiden på teven. Idag vaknade jag med halsbränna och huvudvärk. Skräcken om att ligga efter i kukfittaskolan gjorde så att jag tog bussen till skolan. Näst sista lektionen (?) fick jag lust att spy. Tog en tablett och åkte hem. Nu lyssnar jag på The Voice och hoppas på att vinna en Chris Brown-biljett till ikväll, ja, som ja. Nu vet jag att det var bakfyllan, jag drack lite, det är nog det. Blir det bio ikväll? Skriver lite senare ; §
13 mars 2008
LEAVE BRITNEY ALONE!
Nu har jag inget emot denna kille men, han är för skön! Många sagt att detta är en parodi, men i själva verket, menar han det, enligt han själv. Se och njut! Finns även i länklistan. Denna kille har haft över 17 miljoner tittare på YouTube.
The Voice
Att titta på The Voice - Wake up, kan nog vara det bästa sättet att vakna upp. Kanal 5 6.30-9.30
12 mars 2008
Skribent?
§§
Söker en till skribent till min blogg, som skriver lite då och då, så att vi får lite omväxling. Intresserad? jojje94@gmail.com Klicka på brev-ikonen här nere för att maila mej, vill gärna att du har lite bloggerfarenhet, men är inget krav, ses, y'all.
Rent Hus på TV4
Usch, fy fan! Har ni sett "Rent Hus" på TV4? Kollade på det alldeles nyss. Ni människor, usch, hur kan ni ens leva i sådana hus? Kritisk. Och inte självkritisk, utan, ja, det jag kallar det; "smutskritisk".
"att leva spartanskt" - Om alla ni överkonsumenter
Nu börjar jag igen.
Här kommer den. Efter tvångstankar att börja blogga igen, har jag bestämt mig. Så här kommer min, inte alls första bloggmening, utan min första “nyttliv” bloggmening. För så ska ju jag leva. I alla fall hoppas, “spartanskt”. Och det som menas med det är, helt klart enkelt. Ingen överkonsument varje gång man stannar vid ICA eller någon kreditkortsfreak på Gallerian. För såna har vi ju här i huvudstaden. Överkonsumenter. Nu har jag självklart inget emot er, men mot ert sätt att se på saker och ting. Er personlighet. “Hämta en kudde, stolen är hård”. Och ni medelklass, jag gillar ert sätt ni prioriterar med ekonomin. Häromdagen såg jag en familj som var ute, vars pojken i familjen ätit en stor glass med jättegod mörk jaunebrunfärgad choklad, samt strössel i alla möjliga färger. Ok, kanske inte alla möjliga färger. Men i många. Eller kanske tre, rosa, grön och lila. Men hursomhelst, han ville ha på fyllning. Då såg jag faderns min, ängslan, att kunna få fylla på med glass åt sin son, fast inte kunna det. Besvikelsen. Jag såg hur han tittade på sin fru, och hon nickade förstående. Och de hade inte tolv påsar från PUB eller 4 påsar från JC, utan de hade en påse från H&M samt en påse från dinsko. Och jag började då tänka, “det behöver bara - det de behöver”. Man kan nästan skratta åt det. Här i Sverige finns möjlighet till ett hyfsat yrke, en hyfsad karriär, en hyfsad bostad i en hyfsad miljö. “Tack!”. Alla vi vill uppnå det jag kallar de tre “V:n”.
Det första V:et, mest självklaraste, mest dyraste, mest tidsödande, fast mest lyxigare. Villan. Villan är det första V:et som de flesta svenskar söker sig på. Efter detta vet man att man kan bygga på de andra V:en.
Det andra V:et står för Volvon, ett svenskt bilmärke. För att vi köper aktier från dem, strax innan vi ska köpa bilen. Men det gör ingen skillnad. En bil kommer inte få “döjpan” åka upp. SAAB. Nu mera tyskt. Vi gillar bara, eller nej - vi gillar nog inte Tyskland så mycket som vi borde göra. Deras kultursida, deras historia. När jag säger “Tyskland”, åker öl upp i ert huvud.
Sista, förmodligen mest seriösaste V:et är Vovven. Vi vill uppnå en familj med Villa, Volvo, och en Vovve. Nu om formulerar jag “vi”. Vi är den nya generationens överkonsumenter. Trender, mode, senaste, nytt. Vi. Och inte bara vi svenskar utan Vi över hela världen, förutom tredje världen, dessa människor lever inte så för att det är tufft, och de tror sig vara förebilder, nej, de lever så för att det får så dåligt betalt. 13-åriga flickor syr jeans för oss här i kalla Sverige för 11 svenska ören i timmen. Inte 11 kronor, utan 11 ÖRE. Här delar du ut hos S-Post eller SDR Direktreklam som trettonåring, och du får sisådär 65-100 kr i timmen. Och ändå klagar du på att du får en dålig lön. Tänk på att leva spartanskt, det gör jag.