Usch, fy fan! Har ni sett "Rent Hus" på TV4? Kollade på det alldeles nyss. Ni människor, usch, hur kan ni ens leva i sådana hus? Kritisk. Och inte självkritisk, utan, ja, det jag kallar det; "smutskritisk".
12 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar