KUKFITTASKOLA
Igår kväll fick jag en sur mage, med halsbränna och sura uppstötningar. Riktigt sura. Kom bara inte ihåg namnet på den där halsbränna-medicinen som visas på reklam hela tiden på teven. Idag vaknade jag med halsbränna och huvudvärk. Skräcken om att ligga efter i kukfittaskolan gjorde så att jag tog bussen till skolan. Näst sista lektionen (?) fick jag lust att spy. Tog en tablett och åkte hem. Nu lyssnar jag på The Voice och hoppas på att vinna en Chris Brown-biljett till ikväll, ja, som ja. Nu vet jag att det var bakfyllan, jag drack lite, det är nog det. Blir det bio ikväll? Skriver lite senare ; §
14 mars 2008
Är jag bara inte alltid sjuk?
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar