Nej, jag vann ingen Chris Brown-biljett via The Voice. Riktigt konstigt, jag som trodde jag skulle vinna! (?). Inte heller blev det nån bio. Jag får helt enkelt nöja mig med en nykter hemmakväll med chips och coca cola, samtidigt som jag tittar på "National Treseaure" (för femhundradesjuttionde gången).
NATIONAL TREASURE - IKVÄLL KLOCKAN 21 PÅ KANAL 5.
14 mars 2008
INGEN CHRIS BROWN KONSERT.
Är jag bara inte alltid sjuk?
KUKFITTASKOLA
Igår kväll fick jag en sur mage, med halsbränna och sura uppstötningar. Riktigt sura. Kom bara inte ihåg namnet på den där halsbränna-medicinen som visas på reklam hela tiden på teven. Idag vaknade jag med halsbränna och huvudvärk. Skräcken om att ligga efter i kukfittaskolan gjorde så att jag tog bussen till skolan. Näst sista lektionen (?) fick jag lust att spy. Tog en tablett och åkte hem. Nu lyssnar jag på The Voice och hoppas på att vinna en Chris Brown-biljett till ikväll, ja, som ja. Nu vet jag att det var bakfyllan, jag drack lite, det är nog det. Blir det bio ikväll? Skriver lite senare ; §
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)