Nu kommer min server (SE3HJOJJES) ligga nere ett tag inför ett processorbyte. Men jag kommer fortfarande kunna blogga!
21 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!
Nu kommer min server (SE3HJOJJES) ligga nere ett tag inför ett processorbyte. Men jag kommer fortfarande kunna blogga!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar