Så nu är jag hemma. Hemma från Bryssel, från Belgien, från världens mest avgasförorenade stad. Såväl nya som gamla vänner träffade jag på, och lite flums och klunk blev det. Där provade jag även äkta - och då menar jag äkta rysk vodka, med lite socker och citron nerpumpad i Coca-Cola. Inte tokigt, nej, inte, dit ska man ju åka. Fast nu erkänner jag faktis att Finland var bättre. Mer, större, skönare, - helt enkelt bättre. Och närmre. Jag var ju i Finland i julas, och som en del vet, blev det lite vilt därborta, öh, ja. Men jag skriver nog lite senrae, eller imorrn, FOR SO LONG SUKKERS!
24 mars 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)