Nu kommer min server (SE3HJOJJES) ligga nere ett tag inför ett processorbyte. Men jag kommer fortfarande kunna blogga!
21 mars 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!
Nu kommer min server (SE3HJOJJES) ligga nere ett tag inför ett processorbyte. Men jag kommer fortfarande kunna blogga!