15 mars 2008

Budson - Kul grejj

Här kommer en kul sak jag hittade på nätet. Budson. Det är en auktionssida där den med lägst och unikaste budet vinner. Om jag sätter ett bud på 37 kr på en Sony Ericsson, och det är det lägsta unika budet, får jag behålla mobilen. Att sätta bud kostar ungefär nån 10-15 spänn. Lycka till!


Vad sägs som en full HD-TV (42") för 36 kronor?
Se alla avslutade bud här:

AVSLUTADE BUD

Inga kommentarer: