Jag hatar att göra detta, men måste. Snart ska jag köpa domänen http://jojjes.com samt http://www.jojjes.com. Reklamen går såklart efter viktiga punkter i sidpanelen, så som länkar, blogginlägg, nyheter med mera. Ska se om jag kan skära ner lite på reklamen. Stöd mig, genom att, du vet vad, klicka.
15 mars 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar