skip to main | skip to sidebar

a wonderkid > 2009

JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!

15 mars 2008

Ny reklam satt på sidan

Jag hatar att göra detta, men måste. Snart ska jag köpa domänen http://jojjes.com samt http://www.jojjes.com. Reklamen går såklart efter viktiga punkter i sidpanelen, så som länkar, blogginlägg, nyheter med mera. Ska se om jag kan skära ner lite på reklamen. Stöd mig, genom att, du vet vad, klicka.

Upplagd av Jojjew klockan 12:19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Arkiv

  • ▼  2008 (40)
    • ►  december 2008 (2)
      • ►  dec. 31 (1)
      • ►  dec. 27 (1)
    • ►  oktober 2008 (1)
      • ►  okt. 09 (1)
    • ►  september 2008 (1)
      • ►  sep. 25 (1)
    • ►  augusti 2008 (1)
      • ►  aug. 06 (1)
    • ►  maj 2008 (8)
      • ►  maj 23 (2)
      • ►  maj 18 (3)
      • ►  maj 16 (1)
      • ►  maj 13 (1)
      • ►  maj 02 (1)
    • ►  april 2008 (8)
      • ►  apr. 21 (1)
      • ►  apr. 20 (1)
      • ►  apr. 16 (1)
      • ►  apr. 11 (2)
      • ►  apr. 08 (2)
      • ►  apr. 07 (1)
    • ▼  mars 2008 (19)
      • ►  mars 28 (1)
      • ►  mars 27 (1)
      • ►  mars 26 (1)
      • ►  mars 25 (1)
      • ►  mars 24 (1)
      • ►  mars 23 (2)
      • ►  mars 21 (1)
      • ►  mars 17 (1)
      • ▼  mars 15 (3)
        • Fortfarande - Skribent?
        • Budson - Kul grejj
        • Ny reklam satt på sidan
      • ►  mars 14 (2)
      • ►  mars 13 (2)
      • ►  mars 12 (3)