25 mars 2008

Så nu kommer vi upp i grejjer.

Nu har jag blivit godkänd! Yes! Bytet från jojjes.webb.se till jojjes.com är godkänt! Och kul är det.
nån gång i sommar kommer jag kunna få använda jojjes.com och sätta mina 4 servrar på
domänet. Den 6/6 kommer jag åka till Colombia (2 visit my father) som jag inte sett på typ
5 år, så då kommer jag inte kunna skriva, men en dag kan ni väl stå ut med, eller hur?
Ville säga att Adobe Photoshop CS4 a.k.a. "Stonehenge" nu finns som torrent!
Helt sjukt.

Här är minovas torrent för ADOBE PHOTOSHOP CS4 "STONEHENG"
Och TPB's Photoshop CS3 Extended

Och med det avslutar jag (kanske) dagens bloggande. Tack för mig!