I ett tidigare inlägg skrev jag att jag åkte till Colombia den 28 maj, det är fel, det är den 26 maj jag åker , pussar <33, OCH SJÄLVKLART BLOGGAR JAG FRÅN ANDRA SIDA JORDKLOTET ! <33
21 april 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!
I ett tidigare inlägg skrev jag att jag åkte till Colombia den 28 maj, det är fel, det är den 26 maj jag åker , pussar <33, OCH SJÄLVKLART BLOGGAR JAG FRÅN ANDRA SIDA JORDKLOTET ! <33