Nej, jag vann ingen Chris Brown-biljett via The Voice. Riktigt konstigt, jag som trodde jag skulle vinna! (?). Inte heller blev det nån bio. Jag får helt enkelt nöja mig med en nykter hemmakväll med chips och coca cola, samtidigt som jag tittar på "National Treseaure" (för femhundradesjuttionde gången).
NATIONAL TREASURE - IKVÄLL KLOCKAN 21 PÅ KANAL 5.
14 mars 2008
INGEN CHRIS BROWN KONSERT.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar