Nu måste jag, fast jag inte vill. Dela ut reklam med S-Post är det värsta. Särskilt om man har haft en jättelångdag i skolan. Hursomhelst, nu delar jag ut reklam. Fastän jag inte orkar.
8 april 2008
Det så efterlängatade kemiprovet.
För 13 minuter sen lämnade jag in det. Och så bra gick det inte. För alla er som ska göra det, mitt råd: plugga in för det, det är inte så lätt.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)