Ja, nu har jag beställt resan. Colombia. Jag åker den 28 maj, (missar en halv månad skola, :o ! ), och kommer hem den 20 augusti, (missar typ 1 dag skola).... Mer info om resan i ett annat inlägg, snart ska jag packa, (om typ en månad :))
20 april 2008
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)