7 april 2008

KUK , har inte skrivit.

Var på Ungdomsmottagningen här om dan med klassen och fick en finsmakande EXTRA LARGE kondom från Tyskland. Å nej, jag lyxrunkade inte. Satte den i badkaret och fyllde den med 7 liter vatten. Sen slängde jag ner den ner för åtta våningar och <> ner på ett oskyldigt dagis, och dagisbarna sprang runt blöta och rädda troende om att himlen hade ramlat ner. Det måste jag göra om igen. Äre nån som har en kondom?