25 september 2008

Hej!

Nu kommer jag upp igen .
Som vanligt har jag hittat en bätttre DNS-server och med det
kommer jag att ha ett byte från WEBB.SE till Crystone.
Förslag på namn till bloggen kan ni gärna lägga genom att kommentera den!
Hela den här bloggen kommer att upphöra, och jag kommer att skriva
på den andra, så från och med den 17 SEPTEMBER upphör jojjes.webb.se
och jag hoppar till negerpojken.se eller jojjes.se . Vi får se hur
CRYSTONE levereras allt. Hälsningar, eran negerpojke.