hej, nu har jag vart har nere ett tag, och snart bar det hem..
Har vart underbara semesterdagar, men jag saknar Svea. Ska kopa
en hund, som jag sedan skall ta hem till gamla goda Sverige.
PUSS O : KRAM alskar er alla / LOLLEW.
6 augusti 2008
hola todos !
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)