På nån vecka tjänar du ihop tillräckligt många poäng för en biobiljett. Det var i alla fall det jag gjorde. När samlar du ihop poäng, som smslandet.se fast i form av att utlösa det som biobiljetter. Bästa sättet att gå på bio. Gratis, enkelt och skitlätt. Här har ni, världens grymmaste sätt. Bli medlem så stödjer du också min blogg. §§ .
17 mars 2008
Film är bäst när det är gratis!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar