Behöver lite omväxling. Har fortfarande inte hört av mig av någon. Nån som har lust att skriva här, när jag glömmer? Skicka mig ett mail, klicka på brev-ikonen här nere.
Om länken inte funkar:
15 mars 2008
Fortfarande - Skribent?
Budson - Kul grejj
Här kommer en kul sak jag hittade på nätet. Budson. Det är en auktionssida där den med lägst och unikaste budet vinner. Om jag sätter ett bud på 37 kr på en Sony Ericsson, och det är det lägsta unika budet, får jag behålla mobilen. Att sätta bud kostar ungefär nån 10-15 spänn. Lycka till!
Vad sägs som en full HD-TV (42") för 36 kronor?
Se alla avslutade bud här:
AVSLUTADE BUD
Ny reklam satt på sidan
Jag hatar att göra detta, men måste. Snart ska jag köpa domänen http://jojjes.com samt http://www.jojjes.com. Reklamen går såklart efter viktiga punkter i sidpanelen, så som länkar, blogginlägg, nyheter med mera. Ska se om jag kan skära ner lite på reklamen. Stöd mig, genom att, du vet vad, klicka.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)