21 april 2008

Förlåt, den var den 26 maj.

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag åkte till Colombia den 28 maj, det är fel, det är den 26 maj jag åker , pussar <33, OCH SJÄLVKLART BLOGGAR JAG FRÅN ANDRA SIDA JORDKLOTET ! <33

20 april 2008

Colombia!

Ja, nu har jag beställt resan. Colombia. Jag åker den 28 maj, (missar en halv månad skola, :o ! ), och kommer hem den 20 augusti, (missar typ 1 dag skola).... Mer info om resan i ett annat inlägg, snart ska jag packa, (om typ en månad :))

16 april 2008

TORN

En serie i tre delar. Hur spännande som helst, fängslande, den väcker känslor och funderingar. Idag (onsdag den 16) visades den andra delen, som tog slut för knappt 4 minuter sen. Jag vet inte om den finns på tv4anytime.se än, men info finns på tv4.se. Brittisk serie i tre delar. Här kommer en torrentlänk från TPB, fast försök att leta upp den där, jag kunde tydligen inte hitta den där. Jag har också börjat jobba på ONSDAGAR nuförtin' så jag hinner skriva på tisdagar, som jag ibland glömde förut, eftersom jag slutade så sent. För alla desperata, jag jobbar på S-Post, lågbetalsjobb för ungdomar. Tro mig, ni vill inte börja jobba som reklamnisse. Ska titta på >>Vantage Point<< och lägga mig sen, haregött'

11 april 2008

Photoshop?

Photoshop CS3? Eller PS CS3 Extended?
Här är en grym sajt som jag hittade när jag promenrade ute på nätet.
Moderskeppet - nätundervisining av högklass. Lär dig grunderna i Photoshop,
fastän du har CS2, CS3 eller CS3 Extended.
TILL ALLA ER PHOTOSHOPNÄRDAR : ÅRETS LÄNK.

TALANG 2008

Hon som pratade / grät / skrattade som en bäbis var faaaaan bäääääässsst ! Fett skön, vill du se henne? Här är en länk: TJEJEN SOM JAG TYCKTE VAR BÄÄÄÄÄST!
Kommer ladda upp nåt på YouTube snart så... Då får ni videon i nåt annat inlägg.

8 april 2008

Att dela ut reklam är så deprimerande.

Nu måste jag, fast jag inte vill. Dela ut reklam med S-Post är det värsta. Särskilt om man har haft en jättelångdag i skolan. Hursomhelst, nu delar jag ut reklam. Fastän jag inte orkar.

Det så efterlängatade kemiprovet.

För 13 minuter sen lämnade jag in det. Och så bra gick det inte. För alla er som ska göra det, mitt råd: plugga in för det, det är inte så lätt.

7 april 2008

KUK , har inte skrivit.

Var på Ungdomsmottagningen här om dan med klassen och fick en finsmakande EXTRA LARGE kondom från Tyskland. Å nej, jag lyxrunkade inte. Satte den i badkaret och fyllde den med 7 liter vatten. Sen slängde jag ner den ner för åtta våningar och <> ner på ett oskyldigt dagis, och dagisbarna sprang runt blöta och rädda troende om att himlen hade ramlat ner. Det måste jag göra om igen. Äre nån som har en kondom?