9 oktober 2008

TIDSFÖRDRIV

tidsfördriv
Vad är klockan nu när du börjar?
23:02
Vad heter du?
jorge cardona londoño
Födelsedatum?
10 mars
Stjärntecken?
fisk
Vart bor du?
tureberg/sollentuna
Har du egen dator?
japp
Intressen?
blogga
Favoritband/artist?
ingen speciell, mest R'n'B
Favoritlåt?
haha har hur många som helst
Hur många är online på din msn?
just nu ? 62. näe, 61.
Vem är din 5:e online?
pella
Har du några olästa mejl på hotmail?
ja, 262 (skräp)
Beskriv ditt hår?
kort, mörkt-svart
Har du piercingar/tatueringar?
nej, men skulle vilja skaffa tatuering
Vart skulle du bo om du fick välja?
i en mysig stuga uppe i fjällen
Vad har du på dig just nu?
bar överkropp och kallingar
Vad har du gjort idag?
datan, vart hemma, sjuk "/
Hur mår du just nu?
sjukktdåligt.
Äter du ofta godis?
helst inte, kanske då o då
Vad är de finaste som finns?
hmmm...
Vilken är din favorit dryck?
kaffe au lait
Vilket är ditt favorit teve program?
Ugly Betty
Vem är din förebild?
vet inte
Vad är bäst me dig?
ingenting
Hatar du någon just nu?
nej tror inte
saknar du någon just nu ?
såklart jag gör (a)
Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
räknas porrkändisar?
Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?¨
ja
Hur lång är du?
1,61
Är du nöjd me dig själv?
nja, vill ändra mycket
Vad är du bra på?
blogga, inte mycket annat
Vad är klockan nu?
23.18
Vad har du ätit idag?
alvedon, ipren, och lite skinka
Har du lätt för o somna?
är du dum eller ?
Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
vad sa du ? jaha, joo
Vad stör du dig på?
mycket
är du osynlig?
ibland önska jag att jag vore det
Vilket/vilka ämnen har du bäst betyg i?
samhällsorienterande ämnen (so)
Vilket ämne har du sämst betyg i?
men matte såklart
Knarkar du?
nej, har
Röker du?
ja, försöker sluta
Super du?
nej, (bara fre-lör)
Äter du?
ja
Snusar du?
har gjort, gilla det inte
Har du runkat nån gång?
självklart, jag är ett djur! raawwrrr ...
Röker vattenpipa?
några gånger
Ät en banan!
är inte sugen
Favoritmeny på donken?
Big'n'tasty, dubbel cheesburgare två påsar minimorötter, en kaffeblatte.
Donken eller BK?
donken, fast bks strips
Skulle du kunna sjunga allsång på skansen?
aldrig, skulle kissa på mig.
Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
ja, älskar hennes sköna blick!
Skulle du tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
hallå, det är ju ett rockband (pojk) nej, jag är hetero
Städat eller stökigt?
stööööökkiiiigggtt, fast ja har aldrig provat med städdat.
Gillar du anonyma bevakare?
nej. Scaryyyy
Vågar du rapa högt inför andra?
neeej : D
Skriver du mer än 2 utropstecken?
såklart, är fjoooorttiiiizzzpooojjjkeeen !!!!!!
Vad är klockan nudå?
00.14
Vad ska du göra sen?
ta ett bloss
Är du inne på msn nu?
japp
Har du anorexia?
nej, tror inte det.
vill du dö?
kanske
Hur ofta sitter du vid datorn?
varje dag
Öl eller vin?
absolut mango ( vodka + mangojucie )
Cola eller redbull?
redbull
Vem står dig närmast, mamma eller pappa?
mamma,
Behöver du mer kärlek?
ja, av en tjej i 8X?
Blir du full varje helg?
jupp.
Natt eller dagmäska?
natt
Är du vampyr?
kanske.....
Är du transa?
nej
Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden?
framåååt
Är du laglig?
inte hela tiden
Vill du ha barn någon gång?
såklart
Är du beroende av nånting?
da' computer is my druuugh !
Vad vill du bli när du blir stor?
piiilooot !
Är du rädd för att dö?
neh
Vad är klockan nu när du är klar?
00.19