skip to main | skip to sidebar

a wonderkid > 2009

JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!

18 maj 2008

Mitt frågesport

Här har jag ett frågesport.


samt High-Score

Upplagd av Jojjew klockan 19:54
0 kommentarer

Fett skönt, njut!

Haha, höll på dö av skratt. Njut!

Upplagd av Jojjew klockan 18:44
0 kommentarer

Ja, snart är det 7 dagar kvar.

Snart åker jag. Och för att göra er lite mer advundsjuka så klistrar jag fast en väderprognos här på bloggen. Den finns lite längre ner på blogginlägget och här till höger. Dessutom klistar jag fast en SVENSK väderprognos så att ni kan jämnföra.


SVENSK:

Click for Stockholm, Sweden Forecast

Upplagd av Jojjew klockan 18:25
0 kommentarer
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Arkiv

  • ▼  2008 (40)
    • ►  december 2008 (2)
      • ►  dec. 31 (1)
      • ►  dec. 27 (1)
    • ►  oktober 2008 (1)
      • ►  okt. 09 (1)
    • ►  september 2008 (1)
      • ►  sep. 25 (1)
    • ►  augusti 2008 (1)
      • ►  aug. 06 (1)
    • ▼  maj 2008 (8)
      • ►  maj 23 (2)
      • ▼  maj 18 (3)
        • Mitt frågesport
        • Fett skönt, njut!
        • Ja, snart är det 7 dagar kvar.
      • ►  maj 16 (1)
      • ►  maj 13 (1)
      • ►  maj 02 (1)
    • ►  april 2008 (8)
      • ►  apr. 21 (1)
      • ►  apr. 20 (1)
      • ►  apr. 16 (1)
      • ►  apr. 11 (2)
      • ►  apr. 08 (2)
      • ►  apr. 07 (1)
    • ►  mars 2008 (19)
      • ►  mars 28 (1)
      • ►  mars 27 (1)
      • ►  mars 26 (1)
      • ►  mars 25 (1)
      • ►  mars 24 (1)
      • ►  mars 23 (2)
      • ►  mars 21 (1)
      • ►  mars 17 (1)
      • ►  mars 15 (3)
      • ►  mars 14 (2)
      • ►  mars 13 (2)
      • ►  mars 12 (3)