16 april 2008

TORN

En serie i tre delar. Hur spännande som helst, fängslande, den väcker känslor och funderingar. Idag (onsdag den 16) visades den andra delen, som tog slut för knappt 4 minuter sen. Jag vet inte om den finns på tv4anytime.se än, men info finns på tv4.se. Brittisk serie i tre delar. Här kommer en torrentlänk från TPB, fast försök att leta upp den där, jag kunde tydligen inte hitta den där. Jag har också börjat jobba på ONSDAGAR nuförtin' så jag hinner skriva på tisdagar, som jag ibland glömde förut, eftersom jag slutade så sent. För alla desperata, jag jobbar på S-Post, lågbetalsjobb för ungdomar. Tro mig, ni vill inte börja jobba som reklamnisse. Ska titta på >>Vantage Point<< och lägga mig sen, haregött'

Inga kommentarer: