Nu måste jag, fast jag inte vill. Dela ut reklam med S-Post är det värsta. Särskilt om man har haft en jättelångdag i skolan. Hursomhelst, nu delar jag ut reklam. Fastän jag inte orkar.
8 april 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!
Nu måste jag, fast jag inte vill. Dela ut reklam med S-Post är det värsta. Särskilt om man har haft en jättelångdag i skolan. Hursomhelst, nu delar jag ut reklam. Fastän jag inte orkar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar