Hon som pratade / grät / skrattade som en bäbis var faaaaan bäääääässsst ! Fett skön, vill du se henne? Här är en länk: TJEJEN SOM JAG TYCKTE VAR BÄÄÄÄÄST!
Kommer ladda upp nåt på YouTube snart så... Då får ni videon i nåt annat inlägg.
11 april 2008
TALANG 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar