skip to main | skip to sidebar

a wonderkid > 2009

JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!

20 april 2008

Colombia!

Ja, nu har jag beställt resan. Colombia. Jag åker den 28 maj, (missar en halv månad skola, :o ! ), och kommer hem den 20 augusti, (missar typ 1 dag skola).... Mer info om resan i ett annat inlägg, snart ska jag packa, (om typ en månad :))

Upplagd av Jojjew klockan 14:32

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Arkiv

  • ▼  2008 (40)
    • ►  december 2008 (2)
      • ►  dec. 31 (1)
      • ►  dec. 27 (1)
    • ►  oktober 2008 (1)
      • ►  okt. 09 (1)
    • ►  september 2008 (1)
      • ►  sep. 25 (1)
    • ►  augusti 2008 (1)
      • ►  aug. 06 (1)
    • ►  maj 2008 (8)
      • ►  maj 23 (2)
      • ►  maj 18 (3)
      • ►  maj 16 (1)
      • ►  maj 13 (1)
      • ►  maj 02 (1)
    • ▼  april 2008 (8)
      • ►  apr. 21 (1)
      • ▼  apr. 20 (1)
        • Colombia!
      • ►  apr. 16 (1)
      • ►  apr. 11 (2)
      • ►  apr. 08 (2)
      • ►  apr. 07 (1)
    • ►  mars 2008 (19)
      • ►  mars 28 (1)
      • ►  mars 27 (1)
      • ►  mars 26 (1)
      • ►  mars 25 (1)
      • ►  mars 24 (1)
      • ►  mars 23 (2)
      • ►  mars 21 (1)
      • ►  mars 17 (1)
      • ►  mars 15 (3)
      • ►  mars 14 (2)
      • ►  mars 13 (2)
      • ►  mars 12 (3)