skip to main | skip to sidebar

a wonderkid > 2009

JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!

11 april 2008

Photoshop?

Photoshop CS3? Eller PS CS3 Extended?
Här är en grym sajt som jag hittade när jag promenrade ute på nätet.
Moderskeppet - nätundervisining av högklass. Lär dig grunderna i Photoshop,
fastän du har CS2, CS3 eller CS3 Extended.
TILL ALLA ER PHOTOSHOPNÄRDAR : ÅRETS LÄNK.

Upplagd av Jojjew klockan 21:43

1 kommentar:

david santos sa...

I loved this post and this blog.
Have a nice day.

12 april 2008 kl. 16:37

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Arkiv

  • ▼  2008 (40)
    • ►  december 2008 (2)
      • ►  dec. 31 (1)
      • ►  dec. 27 (1)
    • ►  oktober 2008 (1)
      • ►  okt. 09 (1)
    • ►  september 2008 (1)
      • ►  sep. 25 (1)
    • ►  augusti 2008 (1)
      • ►  aug. 06 (1)
    • ►  maj 2008 (8)
      • ►  maj 23 (2)
      • ►  maj 18 (3)
      • ►  maj 16 (1)
      • ►  maj 13 (1)
      • ►  maj 02 (1)
    • ▼  april 2008 (8)
      • ►  apr. 21 (1)
      • ►  apr. 20 (1)
      • ►  apr. 16 (1)
      • ▼  apr. 11 (2)
        • Photoshop?
        • TALANG 2008
      • ►  apr. 08 (2)
      • ►  apr. 07 (1)
    • ►  mars 2008 (19)
      • ►  mars 28 (1)
      • ►  mars 27 (1)
      • ►  mars 26 (1)
      • ►  mars 25 (1)
      • ►  mars 24 (1)
      • ►  mars 23 (2)
      • ►  mars 21 (1)
      • ►  mars 17 (1)
      • ►  mars 15 (3)
      • ►  mars 14 (2)
      • ►  mars 13 (2)
      • ►  mars 12 (3)