skip to main | skip to sidebar

a wonderkid > 2009

JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!

8 april 2008

Det så efterlängatade kemiprovet.

För 13 minuter sen lämnade jag in det. Och så bra gick det inte. För alla er som ska göra det, mitt råd: plugga in för det, det är inte så lätt.

Upplagd av Jojjew klockan 10:47

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Arkiv

  • ▼  2008 (40)
    • ►  december 2008 (2)
      • ►  dec. 31 (1)
      • ►  dec. 27 (1)
    • ►  oktober 2008 (1)
      • ►  okt. 09 (1)
    • ►  september 2008 (1)
      • ►  sep. 25 (1)
    • ►  augusti 2008 (1)
      • ►  aug. 06 (1)
    • ►  maj 2008 (8)
      • ►  maj 23 (2)
      • ►  maj 18 (3)
      • ►  maj 16 (1)
      • ►  maj 13 (1)
      • ►  maj 02 (1)
    • ▼  april 2008 (8)
      • ►  apr. 21 (1)
      • ►  apr. 20 (1)
      • ►  apr. 16 (1)
      • ►  apr. 11 (2)
      • ▼  apr. 08 (2)
        • Att dela ut reklam är så deprimerande.
        • Det så efterlängatade kemiprovet.
      • ►  apr. 07 (1)
    • ►  mars 2008 (19)
      • ►  mars 28 (1)
      • ►  mars 27 (1)
      • ►  mars 26 (1)
      • ►  mars 25 (1)
      • ►  mars 24 (1)
      • ►  mars 23 (2)
      • ►  mars 21 (1)
      • ►  mars 17 (1)
      • ►  mars 15 (3)
      • ►  mars 14 (2)
      • ►  mars 13 (2)
      • ►  mars 12 (3)