För 13 minuter sen lämnade jag in det. Och så bra gick det inte. För alla er som ska göra det, mitt råd: plugga in för det, det är inte så lätt.
8 april 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!
För 13 minuter sen lämnade jag in det. Och så bra gick det inte. För alla er som ska göra det, mitt råd: plugga in för det, det är inte så lätt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar