Snart åker jag. Och för att göra er lite mer advundsjuka så klistrar jag fast en väderprognos här på bloggen. Den finns lite längre ner på blogginlägget och här till höger. Dessutom klistar jag fast en SVENSK väderprognos så att ni kan jämnföra.
SVENSK:
18 maj 2008
Ja, snart är det 7 dagar kvar.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar