skip to main | skip to sidebar

a wonderkid > 2009

JAG ÄR FRI FRÅN FÖRDOMAR, JAG HATAR ER LIKA MYCKET!

13 maj 2008

Hej, förlåt för att jag inte skrivit,

hursomhelst, nu gör jag det... Det är bara 13 dagar kvar tills jag åker (snart 12) och nu måste jag titta på ett viktigt tv-program.. skriver sen !

Upplagd av Jojjew klockan 20:10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Arkiv

  • ▼  2008 (40)
    • ►  december 2008 (2)
      • ►  dec. 31 (1)
      • ►  dec. 27 (1)
    • ►  oktober 2008 (1)
      • ►  okt. 09 (1)
    • ►  september 2008 (1)
      • ►  sep. 25 (1)
    • ►  augusti 2008 (1)
      • ►  aug. 06 (1)
    • ▼  maj 2008 (8)
      • ►  maj 23 (2)
      • ►  maj 18 (3)
      • ►  maj 16 (1)
      • ▼  maj 13 (1)
        • Hej, förlåt för att jag inte skrivit,
      • ►  maj 02 (1)
    • ►  april 2008 (8)
      • ►  apr. 21 (1)
      • ►  apr. 20 (1)
      • ►  apr. 16 (1)
      • ►  apr. 11 (2)
      • ►  apr. 08 (2)
      • ►  apr. 07 (1)
    • ►  mars 2008 (19)
      • ►  mars 28 (1)
      • ►  mars 27 (1)
      • ►  mars 26 (1)
      • ►  mars 25 (1)
      • ►  mars 24 (1)
      • ►  mars 23 (2)
      • ►  mars 21 (1)
      • ►  mars 17 (1)
      • ►  mars 15 (3)
      • ►  mars 14 (2)
      • ►  mars 13 (2)
      • ►  mars 12 (3)